top of page

Velkommen til min hjemmeside

Endelig blev hjemmesiden færdig. Jeg har brugt sommerferien på at færdiggøre og finpudse siden, så den kunne komme i brug. Tanken bag siden er selvfølgelig at dele min og andres viden/materialer fra vores pædagogiske praksis

Hele grundlaget for at lave et delingscenter er at jeg ofte bliver spurgt af kollegaer om jeg ligger inde med materialer. Som beskrevet under "hvem er jeg" har jeg en stor interesse for målgruppen og ser mig selv som en ildsjæl. Jeg har beskæftiget med målgruppen i 8 år.

Jeg har i min pædagogiske praksis produceret en hel del materiale til både børn, profesionelle og forældre.

Så hvorfor skal andre ikke få glæde af det?

Selvfølgelig skal de det og denne side skulle helst gøre det nemmere og være mere tidsbesparende når man har brug for inspiration.

Jeg håber med tiden at jeg kan nå ud til rigtig mange som beskæftiger sig med målgruppen.

Del gerne siden med andre så vi kan dygtiggøre os og blive endnu bedre til vores arbejde.

Seneste Indlæg
Tidligere Indlæg
Arkiv
Tags
Ingen tags endnu.
Følg Mig
  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • RSS Social Icon
Personlig udvikling af børn med særlige behov
bottom of page